You are not gonna belive this..


Men jag ska bli infixad på krogen! :D Fatta vad kul. Jag, Anna, Josef och Adam i helgen, fyfan vad kul vi ska ha då! Det är inte helt spikat än, men nästan. Jag längtar verkligen, det kommer bli hur grymt som helst.

Kommande helg ser iaf ut såhär:

Fredag - Träffa Camilla och Lisa
Lördag - Plugga stenhårt hela dagen med Anna, sedan ut på krogen och festa! (kakan och allehs fest blev flyttad/inställd)
Söndag - Träning (kommer troligtvis inte gå, eftersom jag är handikappad just nu, skadad överallt)

Och senaste helgen såg ut såhär:

Fredag - Var ute med familjen på wallmans. Sjukt roligt! Blev bjuden på cigg och dricka av random människor, som jag snackade mkt med. hur kul som helst att leka vuxen för ett tag!
Lördag - Var i Farsta med Pippi. Sedan tjejmiddag hos Silvia, sedan fest hos Jonas (som för övrigt var en väldigt lyckad fest)
Söndag - Match när jag var bakis, men det gick jättebra. Gjorde tre assist (enligt anna spelar man som bäst som bakis, kanske stämmer ?)

Måste bara säga det- det är så jävla skönt att bara skita i vad alla tycker. Jag gör som jag vill och jag lever mitt liv. Huvudsaken är att jag trivs och mår bra i mig själv. Vilket jag gör just nu :)

Åh vad jag är glad!


Kommentarer
Postat av: mli

Jag är så förvirrad, vem är den där Emilie alias Pippi? :O

2009-01-26 @ 23:40:32
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: mli

Här (http://milka.blogg.se/2009/january/faller-du-sa-faller-jag.html) skriver du att du var i farsta med Emilie, och så skriver du i det här inlägget att du var i farsta med Pippi i lördags :S:P:P

2009-01-27 @ 00:03:59
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0