faller du så faller jag .)


Tänk att man har så lite tid att blogga på helger! Gårdagen var packad med saker att göra och som alla vet är inte jag världens bästa på att planera >< Mamma fyllde iaf 50 år och vi (jag, mamma, pappa, syster, syster, systers pojkvän och moster) skulle fira det på Wallmans med show, god middag och dricka. För att komma in där måste man vanligtvis vara 20 år, men eftersom jag var med vuxna så var det okej!

Till en början var det ganska tråkigt. Totte satt barnvakt till Magnus och Stian hemma hos oss och ett tag ville jag nästan åka dit .o Men det blev bättre! Showen var grym och det var kul att se alla vuxna leka ungdomar ^^ Jag har aldrig varit inne på ett sånt ställe tidigare och det var kul att få vara med om det. Efter middagen blev jag iaf grymt röksugen, så när alla blivit fulla gick jag ut och tiggde cigg av några. Dom var typ 20-25 år och hur snälla som helst, dom berättade massvis för mig och vi hade värsta samtalet. Jag kände mig verkligen vuxen som stod ute och rökte med massa vuxna och prata om livet typ. Sen gick jag in och då var den dans för full rulle .) Jag dansade inte, men fick massa öl och cider så jag var glad :) Sen resten av kvällen minglade jag runt och lekte vuxen. Haha!

Tidigare hade jag iaf varit inne i farsta med Emilie, hittade ett par jättesnygga jeans som jag nog ska köpa idag. Sen köpte jag en present till mamma. Och jag vet att jag var ute lite sent :)

Vi kom hem från Wallmans runt halv ett (jag hade inte bangat på att stanna längre) och så låg jag och Totte och prata halva natten. Klockan 3 ringer Jimmie mig också, fast jag vågade inte svara (a) Han var säkert full.

Idag är det Lördag och jag borde plugga. Men jag ska in till stan med eller utan Totte, jag måste köpa present till Silvia eftersom jag ska till henne ikväll på tjejmiddag! Sen ska jag köpa jeansen också :)
Jag kommer troligvis skriva imorgon. Då har jag match men jag hinner!

PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0