om jag ger dig mina tårar, är stark när du är svag


Om jag är säker på mig själv, men inte är för självgod. vill du ligga med mig då?

Jag känner för att vända på dygnet, röka sent in på nätterna, prata skit med människor man inte känner, skratta utan att bry mig hur jag ser ut, dricka för mycket alkohol utan att bry sig om jobb dagen efter, ha på sig samma tröja en dag för mycket, ha sex i morgonljuset, bli full på vin klockan 6 på dagen, dansa barfota på ett uselt dansgolv, spela mycket högre musik än vad som är okej för grannarna, bränna mig efter en dag liggandes i solen. Jag vill inte vara perfekt längre, och jag behöver inte det heller. Skolan finns inte längre, jag måste inte vara duktig i övrigt för att orka skolan, för det finns ingen skola att orka med längre. Jag behöver inte hålla mitt liv i bra skick på alla plan. Det gör ingenting om jag vänder på dygnet. Det gör ingenting!

Jag är i ett bra läge i mitt liv. Jag tycker om mitt liv här där jag står just nu. Peace out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0