nedräkning


2 dagar tills jag gjort den sista grejen i skolan
6 dagar tills betygen sätts
11 skoldagar till studenten
15 dagar till studenten

Springer runt i mina studentkläder hemma nu. Jag är så galet stolt över mig själv, över hur jag kämpat, över allt jag tagit mig igenom under gymnasiet, över hur jag tagit mig upp igen efter misslyckanden, över hur jag försökt gång på gång, över hur jag lyckats, varit stark, stått emot. Jag är stolt över vad jag lyckats åstadkomma, stolt för de gångerna jag kämpat när jag inte orkat. Stolt över hur jag stått ut med stressen och pressen. Jag är stolt över allt jag prestrerat! Jag är så himla bra. Jag förtjänar att ta studenten, jag förtjänar det så jävla mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0