något stort på gång


Drömmar om att bo i Madrid. Festa i Barcelona. Tågluffa förbi Amsterdam. Leva i ett förhållande på Malta. Haffa one night stands i Berlin. Jobba som volontär i Mexico. Ha en lägenhet i Köpenhamn. Jobba på ett café i Aten. Ligga på en strand på Hawaii. Drömmar om ett liv här i Stockholm, göra om min egen lägenhet, skriva en bok, dricka kaffe ur glas, köpa långklänningar på second hand, läsa igenom gamla dagböcker, ha tebjudning hos grannen, planera för resmål. Drömmar om att gå olika kurser, lyssna till föreläsningar, lära känna nya människor. Drömmar om att satsa på mig själv, gå ut och springa om mornarna, jobba tills jag spyr, påbörja relationer, avsluta relationer. Drömmar om att åka till England med någon otippad.  

Blablablablabla. En månad kvar tills jag är fri att forma mitt egna liv. Jag är inte längre rädd för att misslyckas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0