ABC



Jag har inga speciella mål nu. Och jag tror inte att jag kommer hetsa efter att skaffa mig det i sommar. Jag vill nog bara leva, festa, träffa nya människor, vara spontan, göra allt som faller mig in, ta risker, inte tänka så mycket. Sen vill jag vakna upp någon gång där i slutet av Augusti och känna något i stil med "vart fan är jag i mitt liv just nu?"

För vem vet. Kanske blir jag kär? Kanske blir jag lesbisk? Kanske blir Stockholm ett himmelrike fullt av möjligheter? Kanske gör jag karriär? Vinner på lotto?

Allt jag vet nu är att det är två veckor kvar tills jag tar studenten, och det är helt sjukt. Jag ser fram emot den dagen så otroligt mycket, inte för att jag slipper skolan. Utan för att den dagen kommer hela klassen vara tillsammans, alla kommer vara så lyckliga, så kärleksfulla och stämningen kommer vara på topp. Den dagen kommer jag inse min kärlek till min klass och min skola, och känslan av kärlek är den bästa som finns.

Jag har jobbat ikväll, och skrivit upp mig lite i sommar. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0