studentskiva


Igår var jag på studentskiva. Fan i jävlar vad kul det var! Kan inte beskriva hur obesrivligt mycket jag längtar till min studentskiva! Igår jobbade jag mitt första pass på E4baren, det gick bra. Det är jättemycket att lära sig och självklart känner jag att jag aldrig kommer lyckas med det, men jag har förstått att det är normalt att känna så. Jag fick jättebra respons efteråt iallafall och det kändes väldigt nödvändigt faktiskt. Jag ska snart åka iväg och jobba mitt andra pass!

Alltså kolla på min vecka! (från och med Torsdagen)

Torsdag - Pub med Fabian och Lisa
Fredag - Krök med Lea
Lördag -  Tog det lugnt. Övningskörde, målade min garderod, sov, duschade osv.
Söndag - Första passet på E4an, studentskiva på Rose
Måndag - Skola, jobba andra passet på E4an
Tisdag - Skola, Jobba 15.30- 18.00 med barnen, studentskiva på Collage
Onsdag - Skola, Jobba 15.30-18.00 med barnen
Torsdag - Skola, jobba tredje passet på E4an
Fredag - LEDIG!!!!!!!!!!!




Puss Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0