NEJ




Mars har varit en riktigt bra och framgångsrik månad!

Jag har:

Börjat jobba som barnvakt

Varit på Malta med tre fantastiska individer. Bara här gjorde jag många mentala förändringar. Hela Malta resan tog mig verkligen framåt i mig själv. Jag ska inte ens försöka förklara.

Umgåtts ovanligt mycket. Jättemycket nu när jag tänker på det! Jag har varit på studentpub med eve, hemmafest med lea, varit hemma hos Magdis och ätit lunch, haft Moa sovandes över, haft mellissällis med Anna, fikat med Christel & Björn och sovit över hos Christel ett flertal gånger, haft pannkaksmys med Emelie, Elin, Christel och Jennifer, druckit öl med Anna och Jesper, Pubat med Fabian och Lisa två gånger, gjort kladdkaka med Emelie G och haft henne på sovbesök, gått vårpromenad med Lisa, varit på Eves släktmiddag och druckit kaffe med Fia i min soffa! Sjukt mycket jag umgåtts!

Fått ett till extrajobb + sommarjobb

Beställt hem böcker och börjat läsa

Köpt en jeansjacka

Känns som jag hunnit med så sjukt mycket den här månaden, och den är verkligen inte slut än. Jag kommer också få jobba mitt första pass på E4an, gå på studentskiva, åka till IKEA, plugga sönder projektarbetet, övningsköra och börja fixa min garderob! Jag uppskattar verkligen att må bra. Och jag uppskattar verkligen att jag varje dag när jag kommer hem inte har tappat bort något, speciellt inte nycklarna. Jag blir lika glad varje gång faktiskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0