kärlek på andra sidan jorden


Jag har haft den bästa veckan i mitt liv. Det går inte att beskriva vad jag varit med om och hur jag upplevt den här veckan. Den har varit så jävla bra och innehållt så otroligt mycket. Bilderna beskriver mer än vad jag någonsin skulle kunna uttrycka mig, men bilderna kan trots det ändå inte beskriva. Vi vet iallafall, jag har fått umgås med 3 stycken underbara männsikor och varit med om så mycket. Jag mår riktigt bra just nu, jag känner att jag verkligen lever och det var så länge sen jag fick känna på den känslan. Jag mår så bra i min själ och jag har fått minnen och erfarenheter för livet som jag kommer kunna bära med mig. Jag vågade inte ens drömma om att det skulle bli en så fantastisk vecka som det faktiskt blev! Gud vad jag är lycklig. LYCKLIG!














































































Kommentarer
Postat av: Camilla

ÄLKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-03-10 @ 16:58:57
Postat av: Camilla

VI ser så mycket äldre ut på sista bilden jämfört med första.

2011-03-10 @ 17:00:25
Postat av: Lisa

Jag dör på pussbilder. Dör dör dör av lycka.

2011-03-15 @ 13:36:41
URL: http://meninthistown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0