jobba jobba joooobbbbaaa


Fan vad mycket det är att lära sig, jag dör. Det är liksom tusen olika burgare, tusen olika tunnbrödsrullar, tusen olika övriga menyer, jättemycket tillbehör, olika storlekar på sakerna, olika korvar, olika röror, olika grejer som ska vara  till olika menyer, olika pålägg beroende på vilken burgare dom beställt osv osv osv.... Och sen liksom ordningen på allting, kassan ska man lära sig, vart alla grejer finns, olika beställningar och massa lappar att hålla reda på. Och ingen kund beställer utan att antingen ta bort någonting eller lägga till någonting, då måste man komma ihåg det också. PANIK! Och sen står liksom alla och tittar på när man gör allting. och sen är det kö, och så ska man göra det snabbt och så får man inte glömma allt kunden lagt till eller tagit bort. Och sen huvudräkning i kassan när man ska ge växel, sämst jag är!! Aja. Sjukt bra erfarenhet iallafall. Men jag vill bara komma in i det så jag slipper känna prestationsångest. Just nu känns det som om jag aldrig kommer kunna jobba "på riktigt", känns som jag måste ha inlärning i ett år. Nu blir det iallafall jobb för min del typ seriöst varje eller varanan dag två veckor framåt. Stöööört.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0