kaffe och cigg


Min dag då.

Försov mig till svenskan. Åt hälsofil med müsli till frukost. Gick på kriminologin, fick massa beröm för mitt hår av flera personer. Jobbade bra på kriminologin. Åt lunch med Fia, pastagratäng. Satt i bibloteket och läste igenom kriminologin, läste samhällen och strök under olika slags fakta, pluggade körkortsteori, började känna mig sjuk. Anna kom till skolan - vi gjorde lite kommunikation. Jag kände mig ännu sjukare. sen påväg hem höll jag på att dö för jag kände mig så sjuk. Hemma såg jag på film med mamma, drack kaffe och åt tre hela mazarin. Sen satt jag lite vid datan, pratade med Anna på facebook och fick ännu mer update om hur hon har det och glada nyheter om att hon troligtvis kommer och bor hos mig runt min studentskiva + går på den, har lyssnat på andras spotifylistor och känt mig ännu mera sjuk. Och nu sitter jag här och känner mig sjuk. Hoppas i smyg att jag är sjuk imorgon också - eller?
Juste. mamma hade lagat sjukt god mat idag, laxfjärilar med ris, holande sås, grekisk youghurt och stekt lök.

hejdå!

läste btw ett snyggt citat igår, värt att publiceras i min så stört populära blogg: you never know how strong ou are until being strong is the only choice you have





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0