tillfreds


Jag känner mig tillfreds i mitt liv just nu. Av olika orsaker

Jag har typ fått jobb
Jag har varit duktig och ansträngt mig för att söka jobb
Jag åker till Malta om tre veckor
Jag har köpt snygga stuffs på secondhand
Jag har bra självförtroende just nu
Jag har flyttat om i mitt rum
Jag ska till Thailand 5 Juni
Jag ska ansöka om funktionärs jobb direkt efter Thailand på Peace & Love
Jag har flyttat om i mitt rum och det känns alltid så himla skoj
Jag har gjort en bra lista på spotify
Jag har nyss umgåtts den fantastiska människan Lisa
Jag ligger inte efter i skolan (bara projektarbete)
Studentskiva 10 April
Anna kommer och bor hos mig 7-11 April
Jag känner just nu att jag mår bra i mig själv. Jag vet vad jag vill, jag vet vem jag är. Och jag tycker om mitt liv och mig själv
Jag är duktig och söker sommarjobb
Tar studenten 1a Juni
Jag är duktig och håller ordning
Jag är duktig som är diciplin när det kommer till träning
Jag vet vad jag vill göra efter studenten. Jag har en plan om vad jag vill göra. Och det känns så himla bra att iallafall veta vad man vill göra, för då kan man sträva efter något och jobba för något. Då har man ett mål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0