I'm not afraid, i was born to do this


Så sjukt, fruktansvärt, vidrigt, äckligt, stört, jävla trött på att spela spel. Jag ska aldrig mera göra det, det kommer aldrig hända. Jag känner typ att jag växt ifrån det, bara på några dagar i princip. Jag har iallafall insett att jag gjort det på några dagar, växt ifrån det alltså. Det är som om jag liksom helt plötsligt bytt riktning och på bara några sekunder fått en känsla av att "aha! är det såhär jag känner!"

Att spela spel = spela svårfångad 

Det är livsviktigt att ha mycket respekt för sig själv när man börjar träffa en kille, man måste tro på sig själv och tycka att killen man börjar träffa är lyckligt lottad, så högt måste man värdesätta sig själv, killen är lyckligt lottad som får träffa någon som dig! Lika viktigt är det att aldrig bli en översittare, man ska aldrig sträva efter att killen på något sätt ska hamna i underläge. Det är jätteviktigt att se upp till killen och beundra egenskaper till exempel, men det får aldrig hända att man börjar behandla killen som en gud, då har man för lite självrespekt för att kunna umgås med honom. Självrespekt är livsviktigt för det gör att man inte tar varandra förgivet. Man ska aldrig betrakta en kille som en gud, då kommer han tillslut se sig själv som en gud också, och tillslut kommer man bli hans äckliga offer.

Det viktigaste är hur man ser på sig själv i en relation. Så länge man själv går runt och i tankarna har respekt för sig själv och ser sig själv på ett bra sätt jämfört med killen man träffar. Med det menas inte att man ska försöka sätta dit honom och få sig själv att hamna i överläge själv, som ovan nämnt är det lika viktigt att ha respekt för honom också. Ingen maktamp är bra, varken med dig som makthavare eller killen. Man måste respektera killen, se upp till honom, beundra honom, vara stolt över honom. Men det allra viktigaste är ändå att du alltid i ditt huvud ser upp till dig själv lite mera, beundrar dig själv lite mera, är lite mer stolt över dig själv. Detta är allra viktigast i början när man ska inleda något med någon och börjar träffas.

5 stycken absoluta måsten i en bra, hälsosam, fungerande relation:
Balans
Ärlighet
Tillit
Respekt
Tålamod


TACK FÖR MIG





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0