bajs


bajs faktorer just nu:

Min mobil är trasig. Och jag drar mig för att använda den gamla, ush.

Bloggen är trasig. Den blir fel när jag själv går in på den. Vet inte, men det minskar min lust att blogga.

Jag har varit sjuk i en vecka. genomtät, 40 graders feber, huvudverk, hosta- you name it.

Skola imorgon

bra faktorer just nu:

jag håller på att få jobb. barnvakt, inte jättebra lön 80kr/h, men det är någonting och jag är glad för det, jävligt glad för det faktiskt

inte jättemycket i skolan

jag håller på att få ett eget rum som jag ska ha som garderod. ska inreda den själv, känns asroligt

Malta snart

Studenten 4 månader, mindre

Thailand sen

Peace & love sen, om jag har råd och inte ska jobba etc

efter det leva. jag hoppas hoppas att jag får ett jobb i fredrikstad så jag kan bo hos min syster i höst.
 
Kort sagt. Det som tar mig framåt nu är saker jag ser fram emot.

I allmänhet annars:
Känner inte så mycket för sällskap, känner inte för att umgås massa, festa massa. Jag känner för att sitte på café, prata i telefonen, ordna och fixa hemma, skriva, träna, planera, jobba. Jag känner dock för att vara spontan, spontana utgångar, spontana småresor, spontana träffar. Det känns soft just nu.

Jag stör mig just nu på människor som tror att andra ska lösa deras problem. Jag irriterar mig på lata människor som klagar på sitt liv men aldrig gör något medvetet åt det.

Jag är också i en period som jag vill vara själv, klara saker själv, vara självständig. Jag vill inte vara beroende av någon. Jag vill inte anpassa mig efter någon. Jag vill leva mitt liv precis som jag vill leva det.

Sen umgås jag mycket med mamma nu, det tycker jag väldigt mycket om nu. Och ja, det var väl jag i nuläget. Jag ser fram emot att ta studenten och få göra något med mitt liv. Mitt självförtroende känns stabilt just nu, vilket gör att jag vågar prestera.

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0