in 100 years nobody will remember the stupid mistakes you made



Jag skäms nästan över hur bra jag mått Mars och April. Jag har mått så bra så nu går jag nästan runt och väntar på att något dåligt ska hända.

Ingenting dåligt har hänt, jag fick bara en liten dipp ikväll. Jobbet gick inte alls bra idag kände jag, inte fruktansvärt dåligt, men inte så bra så att jag sitter här med glädjerus. Jag är så dålig på att ta kritik, hade önskat att jag var bättre på det. Jag är också så rädd för att göra fel, jag är så otroligt i mån om mitt självförtroende som i många fall är väldigt dåligt. Det är iallafall väldigt skört och går verkligen lätt ner till botten. Försökte bli lite gladare genom att prata med bussshuffören hela bussresan hem, men det fungerade sådär.

När jag får en dipp plötsligt blir det första jag vill göra gå ut och springa, så jag lär ju göra det imorgon. Jag har iallafall shoppat mera idag, så det kan jag vara glad för. Jag har köpt min balklänning (!!!!!!!!!) + ett par skitsnygga hängselshorts OCH en väska som jag blev förälskad i. Dessutom så åt jag glass och satt i solen idag med Linda och Frida, vilket (självklart) var otroligt mysigt. Sen hände det en störd grej som jag bara måste dela med mig av, igår var jag med Magda och Hetta på Beyond Retro och provade lite balklänningar, bland annat en paljettklänning som vi fotade och seriöst var nära på köpa. Och nu idag går jag in på blondinbellas blogg, och så har hon varit där och KÖPT den klänningen som jag igår hade på mig och övervägde att köpa, hur sjukt är inte det? I och med att det är second hand så finns det ju bara ett plagg av varje plagg. Vilken chock jag fick när jag såg det! Förstå hur många plagg om finns i den butiken. Och så har hon varit och köpt precis den klänningen som jag bara dagen innan hade på mig, haha!

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0