fuck off verkligen.



Alltså ALLVARLIGT. Jag har blivit helt cp i mitt huvud, känner inte igen mig själv. Och det här går inte längre, det är så sjukt och så konstigt att jag kan inte låta det här fortsätta. Att en människa kan göra en så desperat och okontrollerad. Jag har aldrig haft så lite kontroll över mig själv som jag har just nu. Jag känner hur jag sakta men säkert automatiskt börjar skita i olika saker, helt utan min egna mening. Jag kan inte hjälpa det. Skolan känns inte meningsfull, jag skjuter upp skolarbetet och känner att det kvittar (fast jag får fortfarande ångest. jag har kvar mitt förnuft som säger nejnej, det kvittar inte alls) och om man ska plugga så behöver man något mer än bara förnuft. Man behöver en inre vilja för det och det har jag absolut inte nu, just nu säger min inre vilja bara en sak, den fokuserar bara på en enda sak. En enda person.
Och jag kommer som jag förstår sakta men säkert "beta av" saker att skita i. Nu skolan, vad kommer sen? familjen? vännerna? mig själv? Jag kan inte tillåta det här hända. Så nu säger jag seriöst fuckoff nu ska jag göra den där jävla geografin. För jag ska fan inte låta någon kontrollera mig såhär mycket. Jag kan inte tillåta att det händer. Och om jag börjar skita i saker kommer jag fortsätta i samma mönster och DET GÅR INTE. Det får bara inte hända helt enkelt.

så fuckoff. fuck jävla off. Klockan är halv ett på natten nu, jag skriver sen när jag är klar med geografi helvettet, för jag ska fan göra den. Jag måste det för jag ska trotsa den här kontrollen jag inte har. Jag ska skaffa mig kontroll, kämpa säger jag bara.

och en dag ska jag be om ursäkt för alla som drabbas av det här. Men just nu kan jag inte det, för jag är helt maktlös. men när den här skiten är över ska jag be om ursäkt.

Jag har aldrig någonsin känt mig såhär desperat. och det är en hemsk jävla känsla.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0