blä!



Jag är äcklad av mig själv. Tror seriöst att det är p-pillrernas fel. Men ush vad äcklad jag är av mig själv. mycket hemskt känsla.

Jag saknar mina vänner. Och om två dagar fyller jag 18. Och klockan är halv 4 på natten. men imorgon ska jag ta tag i mig själv och göra vad jag måste för att stå ut med mig själv, i och med att jag är så äcklad. Jag förstår inte varför. Fyfan.

Jag ångrar inte at jag åkte till Milano, det är en väldigt fin stad och det har varit nyttigt med några dagar hemifrån. Men jag har längtat hem något så otroligt. Och jag har tänkt så mycket och inte fått prata av mig. Men nyttigt har det varit och jag tror att min frånvaro har gjort gott.
Imorgon ska jag göra det jag måste. Och jag är i en liten konstig period, i och med omständigheterna. Men det är väl okej antar jag. Man har inte alltid koll på sig själv. Inte alla bullar på plåten helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0