-


Jag orkade verkigen inte göra klart psykologin
Jag orkade verkligen inte skriva något mer på religionen
Jag orkade inte gå upp ur sängen ens
Jag orkade inte läsa samhällsläxan
Jag orkade inte göra foto uppgiften
Jag orkade inte anstränga mig för att göra en bra frukost
Jag orkade inte städa mitt rum. Att tömma papperskorgen kändes bara jobbigt
Jag orkade inte ens bry mig om att duscha
Jag orkade inte sysselsätta mig
Jag orkade inte sova

Men jag orkar verkligen inte hamna efter någonstans, och jag orkar inte vara deppig egentligen. Så jag gjorde bara tvärt emot allting som jag inte orkade. Jag gjorde psykologin och skickade in den, jag skrev lite mer på religionen, jag gick upp ur sängen, läste igenom samhällen, gjorde foto uppgiften och skickade in den, ansträngde mig för en ordentlig frukost, städade mitt rum och spelade glad musik, jag duschade länge, jag sov innan tolv och ansträngde mig för att inte vara rastlös´.




Kommentarer
Postat av: L

BRa jobbat! du är starkare än vad du tror! <33

2010-11-18 @ 19:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0