mycket på en dag


Idag har jag hunnit med att träffa många människor! Utan att stressa alltför mycket. Helt otroligt faktiskt.
Igår bastade jag med fridorna och cicci, vi sprang ut i snön och hade oss. Det var riktigt roligt. Dom fick mig att känna mig lycklig. Sedan sov vi där och på morgonen åkte vi in och åt frukost på café string.
   Efter det åkte jag hem till Lisa. Vi drack te, pratade massor som vanligt och tog sedan massvis med bilder. Jag fick agera modell vilket var hur kul som helst när man fick se resultatet av hennes megabra systemkamera! Bilder här under strax. 
  Efter Lisa åkte jag hem till Fia för att äta middag där. Sedan umgicks vi i några timmar, riktigt trevligt! Och nu är jag hemma och väntar på Linda som ska sova här! Hej och hå, jag känner verkligen att jag utnyttjar jullovet!

Lite bilder från när jag och Lisa var ute :












FÖRRESTEN SÅ ÄR LISA 18 ÅR IDAG!! SÅ STORT GRATTIS TILL HENNE <3<3



Kommentarer
Postat av: anna n

fin, finare, helena

2010-01-11 @ 21:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0