lista över året

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, hur mycket som helst.

Höll du några av dina nyårslöften?
Helt ärligt så minns jag inte ens vad för nyårslöften jag hade

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

Dog någon som stod dig nära?
Farmor

Vilka länder besökte du?
Italien, Danmark, Frankrike, Tyskland och massa länder som vi åkte igenom i somras när vi var påväg till Frankrike. Sen var jag i Norge och det var väl det.

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
ja, kanske en liten äkta romans?

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Jobbigt. Jag har jättemånga minnesvärda dagar från året! Kan inte alla datum såhär på rak arm.

Vad var din största framgång 2009?
Hm. Framgång och framgång, jag har växt mycket i mig själv och gjort mycket saker som fått mig att komma mig själv närmre.

Största misstaget?
Inget särskilt, men många dumma saker man gjort på fyllan som var helt onödiga. Och sen små bråk med kompisar som ocksp varit onödiga.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag blev sjuk under flera tillfällen på hösten, men ingenting extremt.

Bästa köpet?
Ipoden helt klart! Men också klackskorna! 

Vad spenderade du mest pengar på?
Det var nog fika, mat, godis och alkohol :/

Gjorde någon/någonting dig riktigt glad?
Ja, alla roliga och överraskande händelser! Och sedan massa nya vänner, gamla vänner, kvällar med människor man trivs med och skratt i mängder. Familjen också!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Håkan Hellström - Jag har varit i alla städer
Kings of leon - Sex on fire
Melissa Horn - Jag kan inte skilja på
Michael Jackson - Black or white
Lars Winnerbäck - Du gamla fria nord
Gyllene Tider - Flickan i en cole porter sång
Veronica Maggio - 17 år
Sister Hazel - Your winter

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket, mycket gladare! Jag har varit lycklig i år

Vad önskar du att du gjort mer?
Tittat mer på film, gått fler promenader, träffat gamla vänner, umgåtts med familjen och gett mig själv mera tid

Vad önskar du att du gjort mindre?
Analyserat killar ?

Hur  tillbringade du julen?
Hos syster i fredrikstad med familjen :)

Blev du kär i år?
Nej, det blev jag inte

Hur många one night stands?
haha vilken fråga

Favoritprogram på TV?
Paradise Hotel

Bästa boken du läste i år?
Marian Keyes - Vattenmelonen

Största musikaliska upptäckten?
Ingen speciell tror jag

Något du önskade dig och fick?
Jag önskade mig ingenting specifikt

Något du önskade dig och inte fick?
Nej, som sagt, önskade mig ingenting speciellt

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag gick i skolan och höll mig glad hela dagen! Trots att det var hårda tider. På kvällen gick jag på golden hits med mamma och pappa och såg på en jättebra show!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lite fler äkta killar

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Olika för varje dag! Men i somras var det mycket jeansshorts och klänningar. Annars munktröjor och jeans typ :)

Vad fick dig att må bra?
Roliga händelser, hela sommaren, familjen, fina vänner och långa samtal 

Vilken kändis var du mest sugen på?
eh, leonardo dicaprio?

Vem saknade du?
Jag saknade olika personer vid olika tillfällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0