ego inlägg


Lovar du att vara ärlig?
visst :)
Du heter: Helena
Smeknamn: Pelle
Låt som när du är ledsen sörjer till? Finns många låtar som är sköna att lyssna på när man är ledsen, men Boston med Augustana är en bra låt!
Beroende av: Choklad, ljus, kaffe och städat rum ><
Vad tror folk om dig? Beror ju helt på om det är människor som känner mig halvbra eller människor som inte känner mig alls. Går inte att svara på frågan :O
Stämmer det? ...
Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag är väldigt bra på att lyssna och förstå andra. Utseende mässigt får jag oftast komplimanger för mitt hår!
Vad säger du för att imponera på någon?: Jag vene, att jag spelar i ett div 2 lag? Att jag vunnit sanktan två gånger, haha jag vet inte :)
Hur imponerar man på dig?: Man har cool klädstil, kanske står för något speciellt eller bara är speciell på något sätt :) 
Brukar du skratta för dig själv?: Ja, haha :)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hej Pelle! Hur är det med dig? Jag har lyckats bli sjuk och har haft lite feber idag. Om du vill och tar risken att bli smittad så får du jättegärna komma ändå!" /Lisa
Var bor du?: Fagersjö
Trivs du där?: Stormtrivs! 
Äger du några converse: Självklart
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: Om jag vill, haha
Är du allergisk mot något: Näj :))
Hur svarar du i mobilen: "Aa, hallå?"
Antal timmar sömn inatt: Typ 7 :/
Brukar du komma i tid: Jag är SÄMST på att komma i tid !
När mår du bra: När folk omkring mig mår bra, efter jag tränat, när jag har något att se fram emot, på fredagar, då jag sovit, då folk säger fina saker till mig, när jag har gjort något bra och ja.. finns massa tillfällen då jag mår bra!
När blev du fotad senast: Det vet jag inte, säkert i helgen :O
Hur känner du dig nu: Tillfreds
Vanligaste färg på dina kläder: svarta :(
Vad tycker du om fötter: Har ingen speciell åsikt faktiskt ;D
Vad saknar du: lite fler fikastunder här i livet
Hade du en bra kväll igår: Ja, Anna var hemma hos mig och vi åt blåbärspaj och umgicks med mamma :)
Favorit dryck på morgonen: Kaffe och juice
Rakar du benen: Innan fest och på sommaren, annars får dom va :D
När brukar du oftast gå och lägga dig: Förut var det allt för sent, klockan kunde gå till 3-4 men nu försöker jag komma i säng till 11 :)
Är du blyg?: Nej, men har kommit på mig själv på senaste bli lite nervös och osäker ibland om jag ska prata inför en grupp eller liknande. men det kanske inte är blyg :O
Sysslar du med någon idrott: yes, fotboll :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, jag tror att man kan vid första ögonkastet känna att det här kan bli något, han var speciell. Men för att bli kär i någon måste man lära känna personen mycket bättre, anser jag.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ta reda på varför killar är så konstiga och skriva upp det på en lapp och lägga någonstans där jag sedan som tjej kan hitta den. Så får jag reda på alla svar om varför killar alltid beter sig som dom gör. Jag skulle alltså om jag var en kille för en dag skriva ner lite tankar och åsikter och hur jag fungerar och tänker, exakt. Sen skulle jag väl testa på ett annat också, som inte tjejer kan (;
Är du nöjd med ditt liv: Ja självklart, annars skulle jag inte leva det
Är du bortskämd: Nej inte med pengar, men eftersom jag är ensamt barn hemma är jag bortskämd med uppmärksamhet från mina föräldrar. Det brukar mina systrar säga iaf, haha :)
Vad gör du i morgon: Firar mamma och pappa, och har filmkväll med tjejerna från klassen :)
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Jag vet inte. Alla kändisar är ganska korkade på något sätt.
Vad längtar du till?: Hm.. Ingenting speciellt faktiskt. Det ska bli trevligt o träffa Lisa ikväll :)
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jag har jättebra vänner och äkta vänskapsrelationer, helt klart.
Vad använder du för shampoo?: Wella tror jag ;O
Hur gammal är du: 17. snart 18... säger vi
Tycker du om någon just nu: Jag tycker om jättemånga just nu!
Gröna eller röda äppeln: röda, gröna är så plastiga
Gillar du golf: höhö, nä
Vilken tid gick du upp idag: Lite över sju
Har du sovit i din egna säng inatt: jaa
Har du strumpor på dig nu: Ja, Leahs sockor :)
Är det okej att gråta: Nej, om man gråter är man en MES. haha, dum fråga!
När grät du senast: I fredags, för exakt en vecka sen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, resa, resa och spara! Shoppa skulle jag göra och ge pengar till mina nära!
Bär du glasögon eller linser: Nänä, kanon syn på mig!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Verkligen inte
Har du piercing: Bara i öronen :O
Vill du gifta dig: Inte nu, men den dagen kommer väl :)
Vill du ha barn: samma svar här som förg. fråga :)
Solar du ofta: Jag har solat solarium två gånger i mitt liv
Är du bra på att laga mat: Jag är faktiskt riktigt dålig, har ingen känsla för matlagning överhuvudtaget! Jag kan göra pannkakor. That's it.
Är du flygrädd: Nä, det pirrar ju bara lite i magen!
Hur vig är du: Ovigast i laget?
Är du musikalisk?: Nä, men musik tycker jag ju om :)
Vad dricker du helst när du är törstig: Beror på. Dagen efter fest så dricker jag juice. Efter träning vatten och allmänt törstig är ju mjölk riktigt gott :)
Vilken är din favoritglass: Choklad av alla dess slag
Tror du på ett liv efter döden: Ja!
Tycker du om sushi: En tugga sen blir det äckligt
Vad äter du helst när du ser på film: Typ chips och cola :)
Har du tandläkarskräck: Nejnej :) 
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska, utan tvekan
Vilken ögonfärg har du: blåå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Anna brukar säga att jag tar tuggor av mina naglar...
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Ganska ofta, lagom tycker jag :O
Senaste låt du hörde: Säkert - Jag grät mig till sömns efter alla dar


10 saker du kanske inte visste om mig:

jag har en jättejätteliten navel
jag får jättelätt gåshud
jag tänder ljus HELA TIDEN
jag tycker dassboken är en jätterolig bok
jag har verkligen kass taktkänsla
jag har ett litet hemligt intresse för foto
jag har tvångstanke att jag varje morgon när jag ska kolla horoskopet i metro så måste jag bläddra igenom varje sida i tidningen ändå om det bara är horoskopet jag vill läsa
jag har väldigt långa ögonfransar
jag grät när piotr i idol kom vidare i idol





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0