balans


OJ-OJ-OJ, hej och hå vad duktig jag är på att blogga! Jag bara hör hur applåderna vällar över mig.

Nej men vad är det som händer egentligen. Jag sitter i mitt kök. Och dricker te. Senaste skvallret ur mitt liv, jag har börjat dricka te! VAD HAR HÄNT??? 1, det går emot mina principer. 2, jag har faktiskt alltid tyckt att det smakar riktigt äckligt. Typ nån lös, blaskig dryck med en väldigt svag smak av någon äcklig krydda. Men nu, helt från ingenstans tycker jag det är gott och skönt att dricka. Nästan så jag inte vill erkänna det för mig själv.

Okej, men helt ärligt nu. Januari månad, vad är det för något? Januari månad 2010 betyder för mig filmkvällar, te-drickande, träning och skola. Ganska så trist, men det är faktiskt vad jag känner för. Ska försöka umgås så mycket som möjligt med olika människor och hitta på saker!

Här har vi mitt nya rum förresten! Snart kommer det också in en ny säng, TV och lite små andra dealjer (typ kuddar, gardiner, mattor, ljus osv) Längtar!






Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj, jössös Pelle vad jag inte hade kunnat uttrycka det bättre själv. Spot on, vännen min. Ses på fredag!

2010-01-20 @ 18:46:19
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0