ny dag, nya möjligheter!


Ush, tänk om man hade den inställningen varje dag...
Jag har sovit skit inatt. Har legat och varit kissnödig hela natten och det har nog inte varit så, men det känns som att jag vaknat en gång varje halvtimme, hela natten! Fy.

Igår gick jag till skolan, trots att jag inte hade någon lust, när jag ör tio meter från skolan får jag ett sms där det står att vår enda lektion den dagen är inställd. KUL! Jag hade kunnat vara hemma, som egentligen var allt jag ville.

Nu är det skola. Jag är trött och sliten. Det är så synd om mig, buhu.


Två saker innnan jag drar bara;
1. jag har lärt mig att spela du gamla fria nord med Winnerbäck på gitarr!
2. Jag har lärt mig att ladda ner filmer. Har dock lyckats ladda ner två titanic på franska nu, menmen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0