kan inte låta bli!


Jag bara måste lägga ut bilder på mitt nya rum. Är verkligen skitnöjd:












Annars har dagen varit bra. Jag gick upp tidigt för att gå på museum med skolan, när jag nästan är framme i stan där museumet är får jag sms om att allt är insällt och vi är lediga. Härligt. Jag och Anna gick istället och satte oss på ett fik, och resten av dagen har jag pluggat och tagit det lugnt.
Ikväll är det middag hos Vibbe med familj. Ska bli mysigt! Och imorgon har jag rättskunskapsprov. Det lär gå ganska kasst. Historiaprovet gick ganska bra, så jag får väl glädjas åt det istället.

Och juste. Leah hade tipsat mig till stockholms stylisterna (?!) så nu på fredag klockan 15.30 ska jag vara modell för en dag! Då blir man sminkad och fixad i håret och sedan får man plåtas, Helt gratis! Kul va?

Nej. Nu ska jag draja, kram på er! :)


Kommentarer
Postat av: totten

finis rummis :)

2010-02-24 @ 16:57:54
Postat av: L

jag tycker att ditt rum blev jättefint!

2010-02-25 @ 21:35:53
Postat av: Fridis

Helt perfekt rummet ju :)

2010-02-25 @ 22:51:10
Postat av: pelso

ja, vad kul att ni också tycker det! :)

2010-02-25 @ 23:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0