det kallas att fånga dagen



But take your time, think a lot
Well think of everything you've got
For you will still be here tomorrow
But your dreams may not




Gick upp tidigt, gick in till mamma. Vi läste en tidning om lycka i livet tillsammans.
Vi ska gå promenad idag, äta pannkakor och dricka varm choklad på ett fint ställe.

Sen ska jag träffa en person som jag vet kommer göra mig glad.

Det kallas att fånga dagen. Och man borde sprida mera kärlek, för ingen blir ledsen och nedstämd med mera kärlek.





och säg mig.... varför blir man alltid mest fylld med lycka av de fula bilderna?






Kommentarer
Postat av: Anonym

för att kärleken inte sitter på utsidan <3

2010-02-21 @ 11:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0