vad jag önskar mig mest av allt



Jag önskar mig inte smalare midja, vackrare ögon, mer markerade kindben, större rumpa eller liknande. Om jag fick ändra saker på mig själv skulle jag mycket hellre önska saker som en bättre förmåga att komma ihåg sångtexter, mera mod, mod att göra allting som jag egentligen vill göra men inte vågar, jag skulle önska att jag kunde komma ihåg saker bättre, komma ihåg nummer till kompisar, men också namn på folk och saker inom skolan, jag önskar att jag var lite mera lättlärd och bättre på att laga mat. Jag skulle vilja att jag var lite mera allmänbildad för det är så ofta som jag läser saker och inte förstår vad dom menar. och ja, det är typ det jag önskar mig.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0