Maximal tillfredställelse



Jag känner mig befriad och lättad. Jag har skrivit klart min tenta i samhälle b, 22 sidor! Kan ni förstå att 22 sidors jobb är avklarad? Jag kan släppa det nu, för det är klart. Färdigt, finito.

Och nu sitter jag i mitt kök, lyssnar på Melissa Horn, dricker en kopp te, funderar över mitt liv och känner en enorm tillfredställelse. Jag trodde inte jag skulle bli så glad av att få arbetet klart, jag känner mig oväntat lättad. Allting känns bra nu och det är allt jag behöver just nu.

Imorgon åker jag till Gotland med laget för premiär matchen i division 2. Jag känner mig riktigt laddad och mitt självförtroende är på topp. Jag ligger inte efter i skolan och nu är tentan gjord och jag har verkligen gjort mitt bästa och kan inte annat än att vara nöjd. Nu framöver så kommer jag sluta 12.45 på onsdagar, eftersom det här var i stort sett det sista vi gör i samhälle b kursen. Underbart.

På Söndag ska jag träffa Moa och sedan Christel. Jag saknar båda två och det känns bra att jag äntligen kommer till skott med att träffa dom. I veckan ska jag träffa Magdis och Lisa också.
På Torsdag kommer A-J till Stockholm och på Fredag ska jag mamma, Vibbe och A-J ha en dag fylld med shopping, god mat och spa på centralbadet. Det lär bli en jättebra dag med systrar och mamma.

Jag känner mig tillfreds helt enkelt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0