hejsan världen






Just nu är det verkligen underbart roligt att spela fotboll. Det går så himla bra! Jag känner mig på topp och det är en helt fantastisk känsla.
Ikväll blir jag hemma och det känns skönt. Igår åt och bowlade jag med mina grisar, det är alltid skönt att träffa dom och hänga lite. Natten spenderades med fröken Zander och mycket prat blev pratat (nytt uttryck??)
Tänkte jobba på min samhällstenta ikväll. Kan ni förstå att jag skrivit 13 sidor och den är verkligen inte klar? Kan ni förstå att jag borde skriva ungäfär 5 sidor till? Så stor är denna tenta. Jag vill bara döda den när jag tänker på den. Men göras, det ska den! Borde göra lite historia också.
Det är mycket som bordes här i livet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0