F som i förvirrad



Jag ska börja lyssna mer på lykke li. Man får en sån här skön känsla i magen av att lyssna på henne. Jag känner mig så förvirrad i mig själv, ibland känner jag att jag vet vad jag vill, vem jag är osv. Men ibland ser jag mig själv som ett stort skämt som aldrig kommer komma någon vart. Idag har jag en sån känsla. Jag måste förändra något i mitt liv, och jag ska göra det också. Jag blir så förvirrad just för att jag funderar så mycket på andras liv, vad folk gör, reser någonstans, upplever, är, beter sig, förmedlar osv. Jag tänker på val människor gör och beundrar så många. Och allting gör mig så förvirrad och tankspridd. Jag glömmer bort vem jag är. Vad vill jag göra? Vem är jag? Vad är min dröm? 

Måste ta reda påt. Nu ska jag sätta på O.C och glömma bort mina knäppa tankar ett tag.



 

Kommentarer
Postat av: E

"Jag blir så förvirrad just för att jag funderar så mycket på andras liv, vad folk gör, reser någonstans, upplever, är, beter sig, förmedlar osv. Jag tänker på val människor gör och beundrar så många. Och allting gör mig så förvirrad och tankspridd. Jag glömmer bort vem jag är. Vad vill jag göra? Vem är jag? Vad är min dröm?"



Du beskriver hur jag känner mig. På pricken.

2010-04-14 @ 19:51:25
Postat av: E

"Jag blir så förvirrad just för att jag funderar så mycket på andras liv, vad folk gör, reser någonstans, upplever, är, beter sig, förmedlar osv. Jag tänker på val människor gör och beundrar så många. Och allting gör mig så förvirrad och tankspridd. Jag glömmer bort vem jag är. Vad vill jag göra? Vem är jag? Vad är min dröm?"



Sådär känner jag just nu också. På pricken.

2010-04-14 @ 19:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0