Tid. Vem har sånt?


Jag har allt utom det känns det som. Eller jag har ju tid, jag gör ju mycket saker, men det finns ju så himla mycket mer jag skulle vilja hinna med. Det finns så många människor jag vill träffa oftare och sådär, men samtidigt går jag ju i skolan och har läxor så dom måste jag ju också lägga ner tid på.

Det känns som om jag alltid har något att göra. För det finns ingenting jag vill prioritera bort, men jag vet ju att jag måste. Det går inte på något annat sätt.

Vilka otroliga problem jag har. Nej, nu är det duschen nästa!




Kommentarer
Postat av: emzak

Jag känner likadant. Men även om ett dygn skulle ha 48 timmar istället för bara 24 skulle jag ändå inte nå känslan av att hinna med allt.



Men det är som det är.



En dag ska jag ta med dig ut och fika igen! När vi båda kan och vill, alltså.

2009-09-17 @ 00:19:35
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0