kan. inte. sova.


Jag har sovit ungefär 3 timmar inatt eller så. Och jag har gått runt som en zombie hela dagen, bara längtat till att jag ska få lägga mig ner och sova, längtat tills kvälllen.

Men vad händer när jag får sova? När natten äntligen är här? Jag kan inte somna. För mycket tankar, för många känslor i magen. Min mage vänder sig upp och ner pga allt jag just nu känner. Det är en bra känsla, men jag behöver den här sömnen inatt. Jag behöver den så himla mycket. Vad ska jag göra? Jag kan inte slappna av.

Och jag är frustrerad över allt jag vill ha men inte har. Jag vill köpa skinnjackan på H&M och sen ett par benvita converse. Jag vill verkligen köpa det. Blir helt galen när jag tänker på det, jag måste ha det. NU! Och sen är jag glad över mycket. Jag ligger och tänker på många bra saker och jag tänker på saker jag vill göra och ta tag i nu i veckan och jag blir frustrerad över att jag inte kan göra klart dom nu. Jag måste vänta tills veckan börjar och sen måste jag göra de olika sakerna på olika dagar. Och jag kan inte vänta! Jag vill ta tag i det nu, göra allt nu. Så jag får det överstökat!

Och jag ligger som vanligt och funderar och analyserar. Över olika händelser och människor. Och kommer på saker jag inte tänkt på tidigare. Men jag behöver verkligen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0