det känns bra nu


Idag efter skolan åkte jag och Christel in till Farsta C och satte oss på waynes coffie och pluggade matte. Och vi pluggade verkligen matte. Det var seriöst och vi läste igenom allt noggrant och var koncentrerade, nu ligger vi båda där man ska och vi förstår. Men jag måste ju säga det, matte B är GALET svårt. Ett tag satt vi båda där som två frågetecken, men vi fixade det tillslut =)

Jag ligger inte efter någon annanstans och det är lugnt i skolan. Jag har fina vänner, fin familj, fin klass, fin skola, fint hus, fint land, fint väder, fint allt. Mitt liv är fint :)

pussel





Kommentarer
Postat av: J

kan hjälpa med matten ifall du vill ha hjälp

2009-09-09 @ 18:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0