att uppskatta, eller att inte uppskatta


Det är väl ett val man gör.

Men jag måste iaf berätta hur mycket jag uppskattar alla omkring mig, alla varma ord jag får höra som kommer rakt ifrån hjärtat. Det är dom orden som känns mest. Och det är dom och ni som gör mina dagar till lite bättre och finare.
Min helg har varit rikitgt bra. Jag har gjort saker som jag mår bra av, umgåtts med folk som får mig att må bra. Och jag har skrattat! Och det är i stort sett hela min plan inför hösten. Må bra! Jag har tänkt mycket i helgen, pratat mycket om det. Och jag ska verkligen satsa på att må bra i höst, jag ska koncentrera mig på mig själv och mina vänner. Inte lika mycket fest, mer skola, mindre killar, mer hälsosamt. Och nyckeln till att leva hälsosamt och må bra är tror jag, att umgås med rätt människor!

På Torsdag ska jag köpa min Ipod och då kommer jag vara lycklig, då har jag allt som jag behöver. Bästa vännerna och en ipod. Jag är så himla glad, så himla lycklig.
Nu ska jag jobba lite matte, innan jag ska somna själv i mitt rum. Blir första gången jag sover själv sen en vecka tillbaka nästan, så det blir skönt.



Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0