jag är duktig



Jag har varit duktig i helgen och det känns bra nu.

I fredags var jag ju hemma hos frida och vi typ kollade på idol, pratade och tog det lugnt. Det var en skön hemmakväll helt enkelt :) I Lördags åkte jag ut och övningskörde ganska länge. och håll er i hatten nu,  jag var uppe i 90 km i timmen! Jag körde inte på motorvägar, men näst intill.. :) Jag körde hem till vibbe och så tog vi en fika där. Och hemma hos henne hittade jag även MINA MATCHSHORTS! Och sedan körde jag hem till anna och lämnade av mig själv så att säga.
På kvällen gjorde jag och Anna fläskfilé med klyftpotatis vilket var stört gott och ytterst trevligt. Och sedan somnade vi hyfsat tidigt och sov länge.

Igår, söndag då. Var jag hemma hos crillan, vi pluggade matte, kollade på kopps och pratade. Jag passade även på att städa hennes rum, det såg liksom förjävligt ut :D Men notera att vi pluggade mest matte. Det blev otroligt mycket matte.
Idag har vi haft en lektion som vanligt och efter skolan stannade jag i skolan och gjorde lite småläxor. Kändes bra!








Såhär såg det ut när jag och Anna lagade mat i Lördags. Mums! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

misstänkt likt ditt kök måste jag säga :O

2009-10-12 @ 21:19:51
Postat av: pelle

det är ju mitt kök! =)

2009-10-13 @ 09:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0