idolidolidolidol

seriöst jag hejar på alla i idol. Eller det står mellan:

Tove, Erica, Calle, Erik, Rabih, Mariette, Clara, Carolina och Reza. Så, jag hejar på dom!


Och det var skitsvårt att inte välja Eddie bland en av dessa, och det var också svårt att plocka bort Niklas. Men seriöst, jag kan inte vara så mesig att jag bara kan välja bort en. Camilla då. Fast jag tror ändå att hon kan vara bra, om hon slutar göra bort sig. Hon har ju faktiskt en bra röst, egentligen. Och jag tycker så himla synd om henne, att jag nästan hejar på henne lite av den anldeningen :/


Men om jag ska välja ut några absoluta favoriter. Så är det nog ändå Reza, Tove, Erica och Rabih. Just nu iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0