kanbullens dag


Idag är det Söndag och det känns helt okej faktiskt. Det har varit en riktigt bra helg faktiskt.

I Fredags var jag inne i stan med mamma efter skolan, sedan på kvällen var jag hemme hos Annelie som fyllde år. Vi typ såg på idol och åt tårta, sedan var jag så trött att jag somnade bums när jag kom hem och sov länge på Lördagen, snacka om att jag behövde den sömnen. På lördagen, igår alltså. Var jag och Anna i skärholmen på en liten shoppingrunda :) Jag köpte en tröja, en tjocktröja och ett par leggings :)

Pä kvällen var vi säkert 9 konfisar hemme hos Tuva. Jag råkade dock åka till Akalla istället för Alvik, men kom sedan på mig med att närma mig slutstationen akalla, när jag egentligen skulle till Alvik! Utan mobil var jag också. Så dom blev lite oroliga, men levde gjorde jag ju :)
Det var trevligt hos Tuva iaf. Vi åt glass och pratade massa och sen såg vi på film och sådär. Hela grejen var ju för att Magda fyller år :) Är alltid jätteskönt att träffa alla konfirmander, alla är så himla genomsnälla och ändå om vi inte träffas alltför ofta så känns det inte så. Det är som vi känt varandra hur länge som helst varje gång vi ses.
Jag var hemma lite efter 3 iaf och somnade fort då med. Hade sällskap av Magda, Vera & Moa hem, sen träffade vi på My också :)

Idag ska jag övningsköra, spela match sen ska jag och crillan leka. Typ göra bullar och plugga :)

Helgen har varit lugn, skön och nykter. Känns riktigt bra! Och i veckan ska jag inte boka upp mig alls har jag tänkt mig. Jag ska satsa på sömn och skolan, vilket också känns rätt. Och om folk undrar så fyller ju faktiskt jag år om en exakt en månad :) 

Puss&kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0