dit du går, hamnar du


Alla gånger jag tappat/haft sönder min mobil sen typ 8an:

- En gång tappade jag den i bergodalbanan (fick inte tillbaka den)
- En gång plockade jag sönder min mobil, drog av massa eltrådar, så det gick inte att skicka/ta emot samtal eller sms (kunde inte användas)
- En gång tappade jag den i skogen när jag var ute med flizan, det var snö (fick tillbaka den några månader senare, när snön smält. det fungerade)
- En mobil tappade jag för mkt i marken, så tillslut dog skärmen (går inte att använda)
- En annan gång hände exakt samma sak (går inte att använda)
- En gång tappade jag mobilen på tunnelbanespåret (en vakt fick hämta den. Gick att använda)
- En gång glömde jag mobilen på pendeln (Kom aldrig tillbaka)
- Tre gånger har jag tappat mobilen i skolan (fått tillbaka den alla gånger)
- En gång glömde jag den på bussen på gotland (En bussshaffis hittade den och den kom tillbaka)
- En gång försvann den på en fest (kom aldrig tillbaka)
- En annan gång försvann den när jag åkte buss, i sthml då (Kom aldrig tillbaka)
- En mobil tappade jag nog också för mycket i marken, så tillslut var det bara vissa knappar som fungerade (Går inte att använda)

Andra saker jag tappat:

- Mina nycklar i 5an (kom tillbaka efter 5 år !!)
- Mitt busskort en gång, våren 2008 tror jag (kom aldrig tillbaka)
- Mina nycklar i våras (Kom tillbaka. Blev lite busted när polisen ringde o sa att dom fått in nycklar o att jag inte hade sagt till pappa att dom var borta än)
- En ipod (kom aldrig tillbaka)
- 500 kr på gotland (hittade aldrig lappen)
- Hela plånkan i nynäs påväg till gotland (nån ärlig snubbe hade lämnat in den)
- En kompis bok (Spårlöst försvunnen)
- Matchshortsen (helt borta)
- Mammas vantar (inte hittade)

Så det är väl det som jag kommer på just nu på rak arm. Det finns nog mycket mera kan jag tänka mig, det är så mycket att jag glömmer bort det.
Någon som vet vad jag kan göra åt detta ?
Nu är jag iaf stört trött. Imorgon har jag sovmorgon till 11.15 men ska upp tidigt (8.30) För att möta upp Anna och så ska vi fixa lite plugg :)

Pussgodnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0