pelé


- Jag har kommit fram till att bada badkar inte är så skönt ändå
- Jag är en perfektionist med mig själv (inte utseendemässigt)
- Min största rädsla är att förlora det jag byggt upp
- Jag tycker om att städa
- Jag har insett och lärt mig överdrivet mycket om mig själv på gymnasiet
- Jag har noll självdiciplin
- Jag har en tendens att se upp till alla, lite för mycket ibland
- Mitt högstadie var misslyckat, fult och fel
- Jag är glad att jag är jag
- Jag har aldrig färgat håret
- Jag springer till bussen varje morgon, inga undantag
- Jag funderar mycket på andras och deras liv
- Jag är en bra lyssnare
- Jag har bättre självkänsla än vad jag har självförtroende
- Personerna som lärt känna mig på gymnasiet ser mig nog mer annorlunda än vad resten gör, eftersom gymnasiet var en omstart med mig själv och mitt liv
- Personerna jag umgicks med för ett år sen har i stort sett försvunnit nu
- Jag är nog värlsbäst på att smsa fort
- Jag går alltid i olika strumpor och startade faktiskt strump-trenden i min skola
- Jag är dålig på att bråka
- Jag avskyr att läsa böcker, det är fan det värsta jag vet
- Jag längtar efter att bo i en lägenhet
- Jag önskar att jag tyckte om te
- Jag har tappat matlusten. Det enda som är gott är rostade längtan-mackor med ost o gurka på + en kopp kaffe till
- Jag gör allt för att inte gråta, men när det kör ihop sig kör det verkligen ihop sig
- Min bästa vän heter Frida o vi vår relation är ganska så speciell
- Jag har enkelt för mig att koppla bort saker som får mig att må dåligt
- Jag kommer nog att få IG i spanska 1 och jag vet inte vad jag ska göra
- Två utav mina närmaste vänner nu lärde jag känna på gymnasiet
- Jag pluggar som bäst mellan 23-02 på natten
- Jag har verkligen jobbat på att sluta forma mitt liv efter hur jag tror att det bör se ut
- Jag vill verkligen inte vara någon annan. Kanske förut, men aldrig att jag tänker så längre
- Jag anser att man kan välja sitt liv
- Jag både sover och äter dåligt, jag förstår inte hur jag orkar
- Jag känner att den här listat är väldigt lång och att jag borde sluta nu :O
- En sista sak. Jag bloggar för att få se mitt liv framför mig, när jag bloggar och läser min blogg känner jag mig liksom som om mitt liv kommer på ett papper framför mig och att jag sedan kan se på pappret o vända o vrida på det o se vad som är bra och dåligt. och sådär. Om ni förstår?



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0