livet kanske inte är så dåligt ?


Jag måste bli bättre på:
- Att göra saker i tid
- Att följa min planering
- Att gå upp i tid på mornarna!
- Att spara pengar
- Att hålla rummet mer i ordning
- Att unna mig mer småsaker :)

Jag har gjort det här bra:
- MVG på lektionen i ped.led, nu är det ped.led betyget spikat (:
- Jag skolkar inte alls längre i stort sett, någon enstaka lektion ibland. Men mycket mer sällan!
- Jag har gjort de prov jag ska, ligger bara efter i svenska. Spanskan kan dra.
- Jag hälsade på Bäckahagen :)
- Har umgåtts med familjen
- Tagit längre steg med dig :>

Det här ska jag göra:
-
Svenska romananalysen...
- Svenska tratten arbetet
- Matte. Ekvationer
- Skicka in novellen
- Börja med naturkunskapen
- Våga!!!

För att se positivt på skolan och det kan jag ju informera er om att jag imorgon slutar jag 11.20, har endast två lektioner! Och att jag nästa vecka på Tisdagen har sovmorgon till 10.05, på torsdagen till 12.20 och att jag på Fredagen slutar 13.55. Är det inte helt fantastiskt? Jag har typ inga läxor heller. Bara stora inlämningar som ska vara inlämnade om lång tid, Sen ligger ju jag efter. Men jag tror jag överlever.
Jag har bestämt mig för att göra svenskan en dag, ta med mig min laptop in på ett fik och sen göra skiten.

HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: mli

Fan va bra det låter! Sånt där är så jävla bra.

2009-05-05 @ 18:26:04
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0