sommarregn och fräknar


Jag vet inte hur ni känner. Men jag känner det nu, jag kände det på riktigt idag. Doften av regn och fuktig asfalt, varför luktar det så himla gott för?
Och jag blir så glad när jag ser på mig själv i spegeln o ser att små fräknar har börjat visa sig. Det är en sak som jag tycker om hos mig själv måste jag medge, jag tycker fräknar är galet fint och jag är glad att jag har det :)

Och sen all hets om beach 09 blbla. Yes, det är väl bara att gå ner på golvet och köra på med situps och plankan. Vill man vara fin får man lida pin :/

3 bra saker som jag har gjort idag:
-
Jag peppade Anna dö mycket till att plugga och fick igång henne lite
- Jag pluggade själv i biboteket innan matteprov och gjorde mitt allra bästa på matteprovet
- Jag kom i tid och gjorde mig faktiskt ganska pass fin att jag kände mig nöjd med mig själv när jag gick till skolan


Kommentarer
Postat av: mli

Jag håller fullständigt med. Doften av regn och asfalt är helt oslagbar! Det luktar verkligen sommar.

2009-05-06 @ 19:01:17
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0