något jag skrev för länge sedan


Känslan av att kunna vakna mitt i natten, rädd efter att ha drömt en mardröm. Men ändå kunna ringa upp dig
Känslan av att du kysser min hals, sådär försiktigt som bara du kan
Känslan av att det ringer och ditt nummer står på displayen
Känslan av att du älskar mig mest i hela världen
Känslan av att vakna till att du smeker min rygg
Känslan av att vakna och tro att man är ensam, men sedan vända sig om se dig ligga där, vackert bredvid mig
Känslan av att du ser mig rakt in in ögonen och säger att du älskar mig
Känslan av att kunna springa hem till dig när som helst
Känslan av att omfamnas av dina kärleksfulla armar
Känslan av att träffa dig efter att inte sett dig på länge
Känslan av att du håller om mig om natten när vi ska sova
Känslan av att alltid kunna kyssa dig
Känslan av att du alltid lyssnar, vad jag än säger
Känslan av att du torkar mina tårar när det behövs
Känslan av att du fortfarande finns där, ändå om vi bråkar
Känslan av att bli sams efter ett stort bråk
Känslan av att få hålla om dig när du gråter
Känslan av att få höra ditt skratt
Känslan av att kunna sova till klockan 4 på dagen, i din säng.
Känslan av att äta frukost tillsammans med dig
Känslan av att kunna ta din hand och veta att du kommer besvara min handkram
Känslan av att få pilla i ditt hår
Känslan av att ligga och vila huvudet på ditt bröst och granska varje andetag du tar
Känslan av att få höra dig säga att du alltid finns där och aldrig kommer försvinna

Jag saknar känslan. Men jag saknar inte dig.

Värst vad fint det där var då! hittade det nu :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0