ta fram mobilen & var ärlig

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Alleh - Ja, på kinden :D

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Christel - Går i min klass, en av de jag tkr mest om i klassen. Vi har exakt samma humor och får alltid värsta skrattattackerna tillsammans i skolan

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Emelie L - Tja.. Det blir nog imorn i skolan, om hon inte är sjuk :)

ÄR NUMMER 18 SÖT?

Haha.. gammal kompis mamma..

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33??
Emil söt heter han på mobil, ingen aning. Minns han inte, träffade han på en fest ^_^

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Anna M- På husarö konfaläger i somras! :)

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Basse - Ingen aning ;O

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13
Axel - Var min konfaledare på Husarö i somras, vi blev bra kompisar där. Men höll inte kontakten.. Han bor dessutom i Örebro.

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
Andreas - Nope !

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Andreas Q - Eh, nej.. han är min kusin!

KÄNNER DU NUMMER 1?
Adam - Ewes ex, Annas på-G kille, Josefs bästa kompisar. Vi har typ festat ihop några ggr, men känner varandra skulle jag inte påstå att vi gjorde ;O

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?

Anna G - Haha, vi känner inte varandra längre

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR RELATION?
Anna L - Vi spelade i samma lag förut

BESKRIV NUMMER 31 MED ETT ORD
Emelie P - Ja venne, snäll

HAR DU OCH 25 BRÅKAT NÅNGÅNG? OM VAD?
David - Ojdå. Känslig punkt! Bråkat och bråkat, tjaffsat lite..

VAD HAR DU FÖR RELATION MED 36?
Emilie Z - Barndomskompisar :) :)

SKULLE DU KUNNA GÖRA EN RESA MED NUMMER 50?
Frida F - Nja.. det tror jag inte.

NÄR TRÄFFADE DU NUMMER 60 FÖRSTA GÅNGEN?
Hugo - Konfaläger i somras

HUR MYCKET TYCKER DU OM DEN TREDJE SISTA KONTAKTEN?

Zarin - Jag tycker om henne, men jag tyckte mer om henne förut.

NÄR VAR DET SIST DU TRÄFFA NUMMER 75?
Jonas L - Hm, det var nog på 20års festen i Februari :)

SKULLE DU VILJA LÄRA KÄNNA NUMMER 83 BÄTTRE?
Leah - Ja, det skulle jag :)

VEM ÄR DU BÄST KOMPIS MED UTAV NUMMER 89 OCH 93?
Linn & Linnea L - Oj, är inte bra kompis med nån utav dom. Men Linn isåfall.. Linnea har jag inte träffat på typ ett år, hon spelade i enskede med mig.

HUR ÄR DIN RELATION TILL NUMMER 100?
Lussan - Husarö kompis, vi är bra vänner. Hon är en utav dom jag hållt kontakten med :)

Kommentarer
Postat av: mli

Weei :D inte alltid man kommer med på såna där listor inte! Nummer 36 dessutom... du måste ha en lång telefonlista :O

2009-03-30 @ 01:22:33
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0