goodbye my lover


Jag är just nu i ett väldigt känsligt läge. Det känns som om vad som helst skulle få mig att börja gråta, av sorg eller glädje, det spelar ingen roll. Men min kropp är så laddad med olika känslor, så gråta skulle jag lätt kunna.
Jag känner att jag älskar och bryr mig om alla mina närmaste, jag vill verkligen hjälpa och finnas där för allihop och jag är glad över för de som det går bra för. Jag känner att jag uppskattar alla som förgyller min vardag, jag uppskattar alla som nånsin stöttat mig, men samtidigt känner jag mig väldigt ilsken mot människor som svikit mig genom åren. 
Just nu skulle ett fint sms få mig att bli helt varm om hjärtat, en vacker låt skulle få mina ögon att glänsa och en omfamning skulle uppskattas mer än den någonsin gjorts tidigare..

Jag är känslig helt enkelt. Hela jag ryms utav tusen känslor. Jag vill bara gråta, för att jag har så underbara vänner. Men samtidigt vill jag bara gråta för att lätta på den kvävande ångesten över allt som ger mig ångest i mitt liv, vilket är, tro det eller ej, en hel del.
Jag brukar inte må dåligt och vara nedstämd.. Jag brukar inte tillåta mig själv det, men ikväll pallar jag inte. Ikväll är jag ledsen och nedstämd. Ikväll ska jag vara ensam, läsa, dricka varm choklad, lyssna på deppig musik, deppa och vara känslosam.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0