jag kan andas igen


Jag har inte kunnat andas normalt på några veckor nu. Jag har haft en stor klump i magen som består av allt dåligt man kan tänka sig + ett tungt tryck över bröstet, och jag har gjort allt för att inte denna klump eller detta tryck ska ta över hela mig och mitt liv. Andra dagar har det gått, andra dagar har det inte gått alls.

Men grejen med mig är att jag hatar att må dåligt. Eller det gör väl alla, men jag hatar det så mycket att jag kan döda för att inte känna av den känslan. Vilket resulterar i att jag gör allt för att försöka lura mig själv att jag mår bra och på cupen lurar jag andra i min närhet också. Det är inte förens den dagen det brister som jag kan förstå hur dåligt jag mår, men dagen efter det brustit är jag tillbaka i jagfårintemådåligt-banorna igen. 
Men jag kan hur som helst meddela att min klump är borta och jag kan andas normalt igen. Ikväll hände det, ikväll försvann det där.
Så om jag betett mig konstigt de senaste veckorna är det antagligen för att jag uppriktigt sagt inte mått så bra!

Fast det är ändå inte helt bra och jag vet inte varför och det är lite jobbigt. Jag har gjort så mycket bra idag, men ändå är det något som saknas.

- Jag har bokat biljetter till Gotland
- Jag har bokat de dagar jag ska jobba i sommar
- Jag har lämnat in tratten, det sista arbetet i skolan, så nu är jag FRI (??!)
- Jag har tränat bra och blivit peppad av min tränare
- Jag har städat

Allt är så himla bra bara. Vad är det som är fel? Vad saknar jag?

- Begravning den 18e = sorgligt och allt. och ingen jugoslavien-resa
- Frida drar och kmr nt träffa henne på hela sommaren känns det som
- Sommaren känns av någon anledning.. dålig och händelselös? känns som alla åker bort
- Jag oroar mig för Gotland och hur saker kommer bli
-,Jag lider med Anna av vissa anledningar
- Jag har lovat Ewe att vara med henne på hennes systers student på Fredag, men jag vill ju se våra treor springa ut, vad fan ska jag säga?!
- Känns som att Linda är borta mkt i sommar, fast hon menar tvärt om. Hur ska jag överleva utan henne?

- Treorna slutar och skolan kommer bli galet tråkig i 2-an...
- Mina betyg är typ dåliga i år, sämre iaf.

och jag har inget extra just nu som jag kan glädja mig åt, jag känner mig typ negativ och sådär.

Jag kanske inte mår så bra ändå? </3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0