en kort, men lyckad Gotland trip


Vänskap och fotboll i en o samma bild. Jag och Fia <3



En underbar helg på fina Gotland med hela laget! Vinst med 4-1 och en riktigt rolig match, det börjar gå bra igen !
Laget har kommit närmre varandra + att jag o Fia har haft asroligt tillsammans som vanligt :)
Efter matchen åkte vi och firade 7-e vinsten (av 8a matcher) på en restaurang med stor TV där vi såg Sverige-Danmark matchen, som blev en besvikelse, men vi var glada ändå. Fint hotell var det och en fantastisk hotell frukost, ibland önskar man att man bodde på hotell lite oftare...

Nu är jag hemma igen och njuter av att det snart är sommarlov. I Fredags var jag på 3-ornas student, det var både roligt och sorgligt. Sedan fikade jag med Frida i väldigt många timmar (lite för många), men det var hur trevligt som helst och jag älskar att det finns såna som henne :)
På kvällen kom Annis hem till mig o vi åkte o handlade munkar och ballerina, sedan snackade vi hela kvällen så som bara jag och hon kan :)

Idag är det Söndag och Lindis är påväg hem till mig, ikväll ska jag träffa Frida också och prata med Annis.

Puss, jag är glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0