09.06 framför The O.C

Jag mår så himla dåligt, har aningar om att jag är/börjar bli sjuk.

För det första spelade jag macth igår
1. Det var en timme att köra dit
2. Planen var ren lera
3. Det regnade och var askallt (mkt vind)
4. Vi hade inga avbytare
5. Det var med B-laget
6. Jag blev kapad och blev skadad. Hade inte samvete att gå av eftersom vi inte hade några avbytare så jag sprang runt och haltade i 25 minuter ca. Sen gick jag av ändå.
7. Det var skitlångt avstånd mellan planen och omklädningsrummet och omklädningsrummet och parkeringen.
8. Jag var svag eftersom jag drack igår, inte så bakis, men trött
 Typ 5 minuter efter mig gick Malin och Helle också av pga stukade fötter (bevis på att planen var för dålig för att köra på)

Hur som helst. Vi tre åkte hem tidigare och blev tvingade att sitta 1 timme i bilen vilket var en mardröm. Alla hade fruktansvärt ont och jag frös och hackade tänder.
Så hela gårdagen och hela natten har jag haft frossa och svettats i omgångar. Somnade dessutom i soffan och vaknade klockan 4 o gick o la mig i min säng. Sen dess vaknade ungefär varje timme och nu gick jag upp. För tillfället är jag varm, men snart lär jag börja frysa.

OCH FÖR ALLA SOM UNDRAR SÅ HAR JAG INGA PENGAR PÅ MOBILEN, SÅ RING MIG IFALL NI VILL FÅ TAG PÅ MIG :)

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0