Uppdatering

Helgen har varit helt sjukt packad, jag har varit hemma ca 30 minuter på hela helgen .) Fast nu är det söndag och nu är jag på hemmaplan igen, men jag har inte hunnit blogga alls eftersom jag inte ens varit hemma. Jag ska hälsa på min farmor nu, sedan ska jag träna. Jag känner inte för något av det. Jag känner för att mysa i min säng hela kvällen och hämta mig från helgen, är bokstavligt talat helt slut ><

Ni kan ju roa er med den här videon som är extrmt vacker och sorglig

http://se.youtube.com/watch?v=G0nA74_0K30

Handlar om en kille som är ute i krig och sedan när han kommer hem till sin fru kommer han på henne när hon är otrogen och det tar så himla hårt på honom så han försöker hela tiden supa sig till döds, men lyckas aldrig. Sen när han dör får man höra hur hon sjunger också, det slutar med att hon gör samma sak och dom begravs bredvid varandra. Låten berör mig verkligen men om man redan är ledsen ska man inte lyssna på den, för den får en verkligen att brista ut i gråt ><

Såhär börjar låten:
She put him out like the burnin' end of a midnight cigarette
She broke his heart, he spent his whole life tryin' to forget
We watched him drink his pain away a little at a time
But he never could get drunk enough to get her off his mind,
Until the night

puss på er, ha en härlig söndag! Skriver senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0