tvspel och crap .)


Dagen har vart så jävla onödig! >< Tänk, jag skulle kunnat få sova hela dagen istället för att gå till skolan idag, först hade vi svenska där vi skulle läsa ut en bok för att sedan kunna göra en bokrecenssion nästa tisdag, men eftersom alla struntar i att läsa ut en bok och istället tar en bok man redan läst så satt alla bara i bibloteket och prata. På engelskan hade vi håltimme, på matten satt jag Fanny, Christel och Ellin i ett grupprum och snackade. På ped.led fick alla tillbaka sina prov, hon hade inte rättat mitt prov så jag fick sitta inne i klassrummet istället och.. ja, göra ingenting. Sen slutade jag för dagen .)

Men jag har haft kul ändå, jag har skrattat jättemycket och varit glad .) Ikväll har jag träning sen ska jag och Fanny sova hemma hos Emilie, vi ska äta choklad och spela tv-spel hela natten! :D så jag åker nog direkt från träningen hem till Emilie och duschar där. Vi tre har också bestämt att vi ska åka till Göteborg den 23-e, Vi ska åka på sista-minuten biljett direkt efter skolan och sedan ta natttåget hem. Det kommer bli grymt! Komma bort från Sthml bara :D

Men är sjukt trött och inatt somnade jag halv 5, tror att jag ska skippa att vara vid datan efter klockan 20.00 och istället läsa eller liknande. Nu ska jag dricka kaffe, plugga so och sedan byta om för att träna. Ska bli sjukt kul att träna .)

Kärlekskramar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0