This day is special


Idag pratade jag, Anna, Paola och Marielle om paraplyer.

Annas paraply är blåvitt randigt, Paolas Paraply är gult med röda prickar, Marielle har inga fina paraplyn men hon önskar sig ett grönt som ser ut som en groda (ni vet såna med öron ovanpå) och jag har bara ett blått paraply som jag aldrig använder.

Vi pratade faktiskt om det ganska länge, tänk vad mycket man kan säga om paraplyer. Hur ser ditt drömparaply ut? Hur ser ditt nuvarande paraply ut? Vart går gränsen för att låta paraplyet stanna hemma? Hur många bör man ha? Finns det några fula fula paraplyer? Paraply, paraply, paraply, paraply. Säg det många gånger så märker ni hur kul det låter också .)

Nej nu ska jag gå och fördjupa mig i historien om Romeo och Julia.

Kyss på pannan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0