The O.C


Jag är ett stort fan av serien The O.C. Kanske deras största fan genom tiderna .o Det skulle inte förvåna mig! Jag har alla säsonger (4 st) och jag har nog sett varenda avsnitt minst 5 ggr och jag tröttnar aldirg. Jag tycker det är lika intressant och roligt att se på ändå om jag vet exakt vad som ska sägas och vad som ska hända.
Det låter verkligen hur töntigt som hellst, men O.C är typ en del av mitt liv >< Varje gång när jag har ångest eller mår dåligt sätter jag mig alltid och kollar, för man glömmer verkligen bort allt runt omkring då och sen mår man alltid mycket bättre efteråt! Och serien är inte som en film. Eller det är som 60 bra filmer ca. (ett avsnitt = en film) och det gör att man kan se hur mycket som hellst och det bra tar liksom aldrig slut .)
   Jag började att titta på The O.C för två-tre år sen typ .) Så, alla som inte har sett O.C förut, då ber jag er, för eran skull. Låna säsong 1 av någon. Du kommer inte ångra dig. Det är verkligen så jävla bra! 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0